Wednesday, November 5, 2014

Tips2 EXCLUSIVE PROJEK PENYUSUAN EXTRAVAGANZA dari saya

[Hanya 10 org sahaja akan menerima tips2 EXCLUSIVE PROJEK PENYUSUAN EXTRAVAGANZA dari saya]




Kategori-kategorinya :-

1-Anda pernah beli supplement / herba / produk kesihatan tapi masih tiada susu / susu sikit walaupun bukan beli dari saya?

2-Perlukan tunjuk ajar cara untuk perbanyakkan susu?

3-First time nk cuba menyusu badan (tak pernah beli apa2 supplement / herba / produk kesihatan)

4- Ingin mengambil dan menyusukan anak angkat

5-Ingin buat stock susu sebelum kembali masuk kerja selepas berpantang

Atau anda ada masalah lain selain no 1 -5 ?

[Apa yang akan dapat ?]

Semuanya secara ONLINE

1-Tips2 EXCLUSIVE dari saya.

2-Step by step sampai proses penyusuan berjaya, InsyaAllah.
(Saya sertakan nanti testimoni2 customer saya sebelum ini)

*Tawaran ini juga terbuka pada sesiapa sahaja walaupun pernah beli supplement / herba / produk kesihatan tapi tidak mendapat tunjuk ajar yang lengkap. (Beli dari penjual yg hanya TOUCH n GO )

InsyaAllah.Saya sedia membantu.

Anda hanya perlu isi BORANG SIMPLE ini ( KLIK DISINI )
atau
Hubungi SEGERA UNTUK DAPATKAN BANTUAN:
Whatsapp /Telegram/ SMS : 019-5993670

Perhatian : Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

FB : Healthy & Beuty Choice (klik sini untuk dapatkan BEST PRICE) :
https://www.facebook.com/healthybeautychoice

PM SAYA untuk respon yang pantas :
https://www.facebook.com/messages/healthybeautychoice

#projekpenyusuanExtravaganza
#infinitykays
#sayajual

No comments:

Post a Comment